środa, 31 sierpnia 2011

Nowe wyzwanie...

Dzisiaj chustecznik wykonany na specjalne zamówienie.Miało być bez wyraźnych motywów kwiatowych z przewagą pomarańczowego na jasnym tle, a także z odwzorowaniem motywów na płytkach.Zdjęcie dostałam- i tak oto powstał chustecznik zupełnie inny niż te które robiłam do tej pory.Wyszedł moim skromnym zdaniem bardzo oryginalnie.Efekt pracy oceńcie sami....


 Nie chcę już kombinować z tym zdjęciem jakoś dziwnie się wstawiło.Pierwsza moja szafeczka na klucze jeszcze nie lakierowana no i w ogóle sfotografowana tel.kom.Trochę mi to zajęło żeby ją tu umieścić, człowiek uczy się całe życie-no ale udało się i to bez pomocy" nadzorcy technicznego " czyli mojej córki , która wypoczywa obecnie nad naszym pięknym morzem.
Mam jeszcze kilka rzeczy do pokazania ale może spróbuję innym razem:) po dzisiejszych zmaganiach mam już dosyć....











3 komentarze:

  1. Przy zamówieniach, trzeba uwzględniać wolę zamawiającego, każdy ma swój gust lub potrzeby.Szafeczka na klucze, bardo fajna, moja córka ma zamiar zrobić sobie podobną, stara się załapać na kurs decu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafeczka na klucze musi być urocza w rzeczywistości, bo już teraz ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafeczka wygląda super.Pozdrawiam serdecznie ,a bratki to serwetka.

    OdpowiedzUsuń