niedziela, 21 sierpnia 2011

Wrzosowo i nie tylko...

Dziękuję wszystkim odwiedzającym mojego bloga za miłe komentarze. Własne prace wydają się być nie tak ładne jak innych.Dlatego też miło jest przeczytać od czasu do czasu że się podobają :)
Dzisiaj chciałabym pokazać co ostatnio zrobiłam. Na początek chustecznik i herbatka w kolorze wrzosu.Mam nadzieję że się spodoba zamawiającemu.. 












jeszcze raz razem...



Kolor drzewa trochę przekłamany w rzeczywistości jest inny odcień.
Ostatnio udało mi się nabyć trochę nowych wzorów serwetek( oczywiście nowych dla mnie), których wcześniej nie widziałam.Nie mogłam się oprzeć i w związku z tym powstały nowe rzeczy....,








no i jeszcze jedna herbatka ze starego wzoru serwetki...


Zdecydowałam się w końcu na zrobienie skrzyni, która bardzo długo czekała na swoją kolej, a to dlatego że była paskudnie uszkodzona.Pęknięty cały przód skrzynki spowodował że nie miałam pomysłu na jego zamaskowanie.Olśniło mnie pewnego wieczoru i tak oto powstał zupełnie nie zaplanowany model....


Dzisiaj jeszcze jedna rzecz, mianowicie małe kuferki na małe drobiazgi.To zamówienie dla moich wiernych fanek-czyli dla Mam, które zawsze mi kibicują.Kuferki powstały dwa ,jak siostry bliźniaczki,niestety jednemu z nich zapomniałam zrobić zdjęcia-oto jeden z nich



3 komentarze:

  1. Jej, ile tego zrobiłaś i co jedna rzecz ,to ładniejsza!Gdybym miała wybierać nie potrafiłabym zdecydować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej wiary w siebie, bo naprawdę masz talent. Wszystko mi się podoba, ale ten ostatni kuferek jest rewelacyjny!!! Nie lubię różu, choć akurat w tym przypadku mi on nie przeszkadza. Jestem pod wrażeniem no i bardzo ciekawa tego drugiego kuferka bo zapewne równie interesujący:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace. Mnie również przypadł do gustu ostatni kuferek. Pozdrawiam i zapraszam do siebie JUSTYNA

    OdpowiedzUsuń