poniedziałek, 26 września 2011

Nowości...

Bardzo dawno mnie tu nie było. Ale nie leniuchowałam, coś tam skończyłam, coś jest w fazie końcowej,coś tam dopiero zaczęłam tworzyć itd., itd....Na początek pudełeczko w prezencie dla znajomych,którzy wyszukali dla mnie piękne serwetki -wspomnienie lata.Serwetka przyjechała  z  Majorki , i oto co z niej powstało...







Piękny widok,szkoda że mnie tam nie było....


Pozostało mi kilka jeżynek więc postanowiłam je że tak powiem wykończyć.
A teraz moje ulubione czerwone róże....
chyba dorobię do nich zegar i będzie mały komplecik.
Dzisiaj hurtowo jeszcze jeden komplet świeczników tym razem dodatkowo z chustecznikiem...






1 komentarz:

  1. Oj mnie też już dawno nie było na Waszych blogach, ale po powrocie przynajmniej bywają miłe niespodzianki. Aniu, jak zawsze podziwiam twoje robótki i wybieram faworyta. Tym razem chyba zestaw herbaciarka + świecznik w mój ulubiony motyw, którym też ostatnio się bawiłam:)Ach te jeżynki....No i podziwiać bo dużo pracy w to wszystko włożyłaś

    OdpowiedzUsuń