piątek, 14 października 2011

troszkę nowości...

Dzisiaj troszkę nowych rzeczy ,które udało mi się zrobić wieczorami.Wybaczcie jakość zdjęć- niestety to nie jest moja najmocniejsza strona. Na początek szafka na klucze, która już powędrowała do właściciela.
Komplecik słoneczników....dwa pojemniki na przyprawy, herbatka, chustecznik i zegar
no i jeszcze do kompletu taca i większa herbatka
Ponieważ zostało mi kilka pojemników na przyprawy powstał jeszcze jeden komplet,tym razem z motywem filiżanek.....
no i już ostatni z jabłuszkami....

7 komentarzy:

  1. Widzę, że jak już się pojawią nowe zdjęcia to w ilości hurtowej:)Miło popatrzeć na pięknie wykonane przedmioty, a ja chyba rozejrze się za serwetką w filiżanki, bo zestaw powyżej bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. powędrowała do właściciela, a właściciel jest przezadowolony:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Komplety są czarujące!!! Wszystko takie dopracowane i w moim guście :) Muszę jeszcze pochwalić cieniowania, świetne przejścia!!

    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne arcydzieła :)

    pozdrawiam

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne! Każda jedna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Twoje prace są piękne! Mnie jeszcze daleko do takiej perfekcji. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Im dłużej oglądam Twoje prace tym bardziej brakuje mi słów...same cudeńka

    OdpowiedzUsuń