sobota, 14 stycznia 2012

Święta po raz ostatni...chyba..

Wiem że już po Bożym Narodzeniu, ale jakoś nie mogę się rozstać z motywami świątecznymi.Zrobiłam dwa dzwoneczki i kilka bombek, które będą ozdobą Świąt - oczywiście tych następnych.Wybaczcie mi to chyba ostatnie w tych klimatach....teraz czas pomyśleć o czymś neutralnym...
I jeszcze raz razem...
A teraz bombka styropianowa, zakochałam się w tym wzorku -uwielbiam motywy takie trochę bajkowe.
No i tradycyjna gwiazda betlejemska ...
a na koniec miśki...
Obiecuję że już koniec ze Świętami.









4 komentarze:

  1. Biorąc pod uwagę zimową aurę za oknem - ozdoby jak najbardziej adekwatne ;-). I jak zawsze pięknie wykonane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace , a ja już zaczynam tęsknić za świętami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za miłe słowa i za to że do mnie zaglądacie.Witam nową odwiedzającą Edytę!

    OdpowiedzUsuń