czwartek, 15 marca 2012

Niebawem Święta...

Witam serdecznie wszystkie odwiedzające blogowiczki.Ostatnio rzadko się wpisuję ale za to chętnie do Was zaglądam podziwiając cudeńka jakie tworzycie.
Udało mi się zrobić kilka jajców na Wielkanoc ,ale to później , na początek chciałam się pochwalić pierwszą serwetką jaką zrobiłam na szydełku.




Ponieważ za oknem ciągle szaro, buro zrobiłam sobie bukiet wiosenny ,co prawda nie pachnie wiosną ale za to nie trzeba go podlewać.
A teraz kilka jaj , nie takich ładnych  i szlachetnych jak Wasze.Moje jajca są styropianowe .
na koniec jednak trochę prawdziwej , pachnącej wiosny...

6 komentarzy:

  1. Prawdziwa kolekcja jaj!
    Fajne są!
    A za serwetkę wielkie uznanie, bo dla mnie to rzecz niewyobrażalna zrobienie serwetki na szydełku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace pokazujesz, a ten wiosenny bukiet jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajkowa kolekcja super! Ale serwetką mnie rzuciłaś na kolana, Aniu. Może jakichś korepetycji mi udzielisz z szydełkowania? Pozdrawiam i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na nauczycielkę to chyba trochę za wcześnie, ale pomyślę:)
    Do zobaczenia na warsztatach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. serwetka wyszla pieknie,choc to Twoja pierwsza...jajka dla mnie przepiekne....

    OdpowiedzUsuń