piątek, 16 listopada 2012

Rękawiczki i komin...

Bardzo dawno nic nie pokazywałam aż mi wstyd, ale za to bardzo uważnie obserwuję wasze poczynania.Dziewczyny jesteście niesamowicie zdolne i twórcze aż miło popatrzeć!!!!. Całe lato minęło mi na pracy zawodowej , która pochłonęła mnie bez reszty. Teraz gdy już wszystko wróciło do normalności , przynajmniej taką mam nadzieję, będę trochę aktywniejsza w świecie blogerek. No to dość już tego biadolenia , czas na pokazanie tego co ostatnio udało mi się zrobić....
Zachciało mi się zrobić rękawiczki, długo szukałam w sieci jakiejś informacji jak to ugryźć no i udało się. Dzięki takiej serii  filmików na you  tube  jakie zamieściła intensywnie kreatywna człowiek nabiera ochoty do działania.Tak więc powstały moje pierwsze rękawiczki, nie tak ładne jak w oryginale ale i tak jestem z nich dumna....

Żeby nie były samotne -komin do kompletu






Dzisiaj jeszcze jeden drobiazg- serwetka








Dzięki moim poszukiwaniom w sieci odkryłam mnóstwo bardzo twórczych kobitek, które robią takie cudeńka że aż dech zapiera ( kto jest ciekawy odsyłam do " blogów które obserwuję"). Patrzcie i podziwiajcie bo warto!
Do zobaczenia!


4 komentarze:

  1. moje rekawicki i komin!:)) najladniejsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzór i kolor po prostu cudowne:)))))) Widać gołym okiem,że sa bardzo ciepłe:)) Serwetka też bardzo ładna-taki inny i niespotykany wzór.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawiczkisą absolutnie piękne i razem z szalikiem stanowią fajny komplet - Iwona

    OdpowiedzUsuń