poniedziałek, 17 grudnia 2012

Swiątecznie....

Te zdjęcia czekają już od dość dawna, no ale nie mogą się doczekać swojej premiery , bo każda próba umieszczenia ich na blogu kończy się niepowodzeniem.Wasze poczynania robótkowe tak mnie wciągają że godzina mija jak krótka chwilka i już nie starcza mi czasu na pochwalenie się tym co zrobiłam.Dzisiaj najpierw zrobię wpis a póżniej pooglądam sobie wasze "dzieła", właśnie w tej kolejności.
Na pierwszy rzut bombki z pleksi ubrane w złoty, srebrny i czerwony kordonek z hobby centrum
Mają tam naprawdę ogromny wybór kordonków które nadają się typowo na święta. Ja skorzystałam z e złotego-Lame Madeira i srebrnego Jabara Madeira- naprawdę polecam.





Tą bombkę zrobiłam na warsztatach u Ewci




U Ewci na zajęciach zawsze miło spędzam czas i ładuję akumulatory na następne dni.

Przez cały rok byłam bardzo grzeczna... no ... więc Mikołaj przyniósł mi prezenty, cudne prezenty. Jak już się ogarnę po tym całym zamieszaniu ze Świętami to druty pójdą w ruch.


Byłabym zapomniała o mojej zawieszce okiennej. Wydawało mi się że to bardzo proste, ale trochę się nagimnastykowałam z tym kółeczkiem. Zawiśnie w oknie w kuchni...


3 komentarze:

  1. przepieknie ubrane bombki,ozdobne koleczko rownie piekne...ciekawa jestem co powstanie z mikolajkowego prezentu?...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace, wszystkie!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż...pieknie to wszystko zrobiłaś. Bardzo bym chciała nauczyć sie robienia bombek na szydełku ale jak na razie nie mam o tym pojecia.

    OdpowiedzUsuń