sobota, 5 stycznia 2013

Czapka, chusta....

Witam serdecznie po Świętach.
Troszkę odpoczęłam i w nowym roku zabieram się intensywnie do pracy a raczej przyjemności. Trzeba przecież wyrobić włóczkę, którą przyniósł mi pod choinkę Mikołaj.Jeszcze w trakcie Świąt powstała czapka dla mojej córci. Wzór podpatrzony tutaj, dzięki uprzejmości właścicielki dostałam szczegółowy opis wzoru i wskazówki, to naprawdę fajne że są osoby  które chcą się dzielić z innymi mniej wprawionymi- pozdrawiam serdecznie Aniu. Niestety zdjęcie tylko jedno, bo modelka była nie umalowana:)



Wzór- pochodzi od tutaj
Włóczka-Yarn Art 100g/220m
Zużycie- 1 motek

Po zrobieniu czapki zabrałam się za moją pierwszą chustę, z której jestem bardzo dumna.No powiedzmy prawie pierwszą , bo pierwsza była chusta bardzo prościutka w wykonaniu, nie wymagająca tyle uwagi i skupienia .Powiedzmy że była to taka chusta startowa



 Kiepskie zdjęcie, włóczka niestety nie wiem jaka ale same sztuczności kupione 3 motki za jakieś  12 zł

A to moja  ulubiona chusta jeszcze gorąca:).Włóczka to 80% wełny i 20% poliamidu, wydawało mi się że będzie zbyt gruba jak na chustę, ale okazała się bardzo miła i delikatna w trakcie dziergania.


I jeszcze troszkę zbliżenia...

Włóczka-Yarn Art WOOL 100g/340m
Zużycie-1 motek i trochęz drugiego
Wzór- pochodzi z Diany Extra 4/2012

Jeśli spodobał się komuś wzór z chęcią go udostępnię. Pozdrawiam gorąco i biorę się za następną:)

12 komentarzy:

  1. Jedna praca ukończona za drugą. Piękne tempo. I piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, gratuluję cierpliwości. Czy mogę zapytać jak długo była robiona? Wstyd, ale mnie brakuje cierpliwosci do ukończenia większych prac.A do takiej chusty od dawna robię "podchody".Życzę wielu udanych prac w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chustę robiłam wieczorami i zajęło mi to jakieś dwa tygodnie. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Chustę robiłam wieczorami i zajęło mi to jakieś dwa tygodnie. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Piękności robisz! Mnie jakoś brakuje cierpliwości, ale może kiedyś znowu coś wydziergam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna chusta i czapka też sliczna, w dodatku w moim ulubionym kolorze:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ te chusty śliczne
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała chusta zwala z nóg! Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta chusta jest wyjątkowo piękna- gratuluję. Jak mogę zdobyć wzór?

    OdpowiedzUsuń
  8. P.S. Miałam na myśli tę białą chustę, czapeczka też bardzo zgrabna, a mój adres: koronki.iwonki@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. czy mogę poprosić o schemat białej chusty? nie mogę nigdzie znaleźć do Pani maila, dlatego piszę prośbę tutaj.
    Pozdrowienia
    prace.odreczne@gmail.com

    OdpowiedzUsuń