niedziela, 13 stycznia 2013

Echo Flower

No, nareszcie skończyłam chustę Echo Flower. Oczywiście robiłam ją wspólnie z Intensywnie Kreatywną, trwało to niestety dłużej , ale dobrnęłam do końca.Chusta po zdjęciu z drutów wydała mi się jakoś taka mała, ale po zablokowaniu jest ok.


To zdjęcie z blokowania, skorzystałam z pomysłu "Intensywnie Kreatywnej" i kupiłam w metalowym sklepie nierdzewne pręty.Tata pięknie mi je pociął na odpowiednie długości i wyszlifował koniuszki.To bardzo fajny pomysł, bo nie trzeba wpinać tylu szpilek.




Chusta od razu znalazła właścicielkę.Córcia zgodziła się ją pokazać i chyba się jej spodobała bo po"sesji zdjęciowej" spytała czy może być jej.

A teraz trochę danych technicznych:
Włoczka (-zakupiona w e-dziewiarka.pl)  -Debbie Bliss, Rialto Lace. kolor 44009 (390m/50g)
Zużycie - 1 motek i troszkę
Wzór- oczywiście opisany tutaj
Włoczka co prawda cienka ale bardzo miła i delikatna w dotyku. Chusta jest lekka jak piórko.

12 komentarzy:

  1. Piękna chusta. Już wcześniej miałam chrapkę na dzierganie chusty, jak zaglądałam do Intensywnej, ale Twoja to mnie przekonała na amen. Piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zyczę więc miłego dziergania i pochwal się jak skończysz.

      Usuń
  2. piekna chusta...wlasnie tez za nia sie zabralam wczoraj...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna !
    Rewelacyjny kolor. Jest po prostu wspaniała.
    Z drutami to genialny pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZEŚLICZNA I W PIĘKNYM KOLORZE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i witam nowe obserwatorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda i ten kolor super :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ślicznny kolor i super wykonanie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń