poniedziałek, 6 maja 2013

Prezent odsiostry

Nareszcie i w moje strony zawitało słoneczko.Już zapomniałam jak fajnie jest siedzieć w ogródku i słuchać ptasiego ćwierkania.Korzystając z chwili wolnego czasu , pomiędzy wygrzewaniem się na słońcu a koszeniem trawnika, chce Wam pokazać kolejna serwetkę jaką dostałam od siostry.




Jako bonusik do dwóch poprzednich serwetek jest jeszcze jedna z przeznaczeniem na mój szklany stolik...


Podczas majówki ja także nie próżnowałam i popełniłam kolejną chustę w kolorze ciemnego fioletu.Wzór ten sam co w  poprzedniej chuście, tylko troszkę mniejszy rozmiar.






Tradycyjni podaję trochę danych technicznych dla zainteresowanych.
Wzór:dew drops shawl
Włóczka:silky merino lace z Zagrody
Zużycie;około 600 m

A teraz biegnę na słoneczko,pozdrawiam wszystkich zaglądających:)

13 komentarzy:

  1. Chusta śliczna i taka delikatna. A serwetki od siostry takie wesołe i urocze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jak zawsze piękna. Jeżeli siostra wszystko robi bez schematów, to bardzo zdolna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki w imieniu siostry, na pewno będzie bardzo zadowolona jak przeczyta takie pochwały,pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Bardzo ładne i kolorowe te serwetki:) Piekna chuste zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza serwetka kojarzy mi się z taką znaną z dzieciństwa galaretką w cukrze naśladującą pomarańczę :)))) Pyszne to było! Lubię kolorowe serwetki i ... galaretki - tak mi się zrymowało. Chusta jest przepiękna, właśnie się do tego wzoru przymierzam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne skojarzenie,też lubiłam takie galaretki:)

      Usuń
  5. Anuleczko chusta jest śliczna ,również serwetki. Na tym stoliku ta serwetka bardzo ładnie wygląda. :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te twoje chusty, tylko pozazdrościć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda serwetka na tym stoliczku. Pasują do siebie. Śliczna chusta:) Pozdrawiam. Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna chusta pięknie zrobiona i delikatna.Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. le jesteście zdolne - chusta cudo !

    OdpowiedzUsuń