piątek, 26 lipca 2013

Całkiem prosty....

Nareszcie skończyłam sweter ,który zaczęłam w kwietniu, aż wstyd się przyznać . W między czasie zrobiłam kilka innych rzeczy a sweterek leżał w kąciku i czekał.Tak naprawdę jest to mój pierwszy udzierg metodą na okrągło i raglanem(ale na pewno nie ostatni ,ciąg dalszy wkrótce) A wszystko to dzięki mojej największej IDOLCE dziergania a mianowicie Intensywnie Kreatywnej, której bardzo dziękuję za wspaniały i nieoceniony kurs , który otworzył mi oczy na różne możliwości i tajniki dziergania.
A przechodząc do szczegółów - sweterek jest bardzo prosty bez żadnych wzorków, tylko oczka prawe i ściągacz jako wykończenie.No i oczywiście robiony bezszwowo z raglanem.Zdjęcia robione na gorąco przed blokowaniem włóczki. Po zablokowaniu całość nieznacznie się wydłużyła jakieś 4 cm, specjalnie jakoś mi to nie przeszkadza ale chciałabym tego uniknąć przy następnym sweterku. Mam jeszcze włóczkę tego samego rodzaju do następnego projektu więc postanowiłam że najpierw namoczę włóczkę przed robieniem. Jestem ciekawa czy to coś pomoże.....
No a teraz mój zwyklaczek....










Dane techniczne:
Włóczka-DROPS baby alpaka silk(zakupiona- e.dziewiarce)
Zużycie-7 i troszkę motka
 Kolor- 6235


Pozdrawiam zaglądających i nowych obserwatorów:)

11 komentarzy:

  1. "Zwyklaczek", ale świetny! Wielkie brawa i już jest w Galerii :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj wszystkie Anny obchodzą imieniny, więc Tobie Aniu życzę wszystkiego najlepszego, zdrowia, radości i weny twórczej, jak dotąd. Sweterek podziwiam, od góry jeszcze nie robiłam, więc tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko! i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Pięknie wykonany zwykłaczek ! Wszystkiego naj.. z okazji imienin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , jak to miło....

      Usuń
  4. Jestem nowa na Twoim blogu.Najlepsze życzenia imieninowe.Zwyklaczek jest super.Mnie też czasami wyciągają się sweterki.Nie wiem od czego to zależy.Jesteś z łódzkiego tak jak ja ale mieszkam na opolszczyżnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Małgosiu, dziękuje za życzenia. Zaglądnęłam do ciebie i podziwiałam Twoje dokonania,sweterki bardzo fajne.Będę Cię mieć na oku...:)Pozdrawiam serdecznie Ania

      Usuń
    2. Miło mi.Ja też oglądałam Twoje dzieła-są śliczne.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Podoba mi się Twój zwyklaczek. Pozdrawiam serdecznie :-)
    Nowa obserwatorka z Małopolski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i proszę się rozgościć:)

      Usuń
  6. Witam
    Super sweterek, sportowy i prosty. pasuje do wszystkiego.
    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń