poniedziałek, 15 lipca 2013

Wróciłam...

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, i dziękuję że do mnie zaglądacie pomimo że nie byłam ostatnio zbyt aktywna. Od ostatniego wpisu był po drodze wyczekiwany od dawna urlop, potem kilka ciężkich dni żeby znowu wdrożyć się  w wir pracy , no i kilka wycieczek do Poznania w związku z problemami zdrowotnymi i zwykła codzienność w której dzień jest zdecydowanie za krótki.
Dosyć biadolenia, czas się pochwalić . Dzięki uprzejmości Małgosi wzięłam udział w testowaniu projektu Rubyminds, .Powstała więc sukienka nieco krótsza niż w oryginale, ale tylko dlatego że nie chodziłabym w dłuższej wersji. Mini sukienka bardzo mi się podoba jest  przewiewna i leciutka jak mgiełka.Ponieważ włoczka to  moher i akryl , celowo zrobiłam ją na grubszych drutach żeby nie była "ciężka" . A wyszło to tak, oceńcie sami....















Dane techniczne:
włóczka-Yarn Art,70% mohair, 30% akryl(100g-520m)
kolor-  dzinsowy(3864)
zużycie- 1 motek i troszkę
druty- nr.5

12 komentarzy:

  1. Pieknie wyszła:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka i zgrabna sukieneczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. No, długo Cię nie było Aniu.
    Fajna sukienka.
    Podziwiam, bo ja bym nie dała rady wydziergać takiej do końca. Pewnie w połowie bym się poddała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ byłam Madziu, zaglądam do Ciebie tak po cichutku i zawsze podziwiam!

      Usuń
  4. No, cudnie wyszło:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  5. Anuleczko sukienka jest śliczna!Bardzo elegancka i delikatna :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ,fajnie że do mnie trafiłaś,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń