wtorek, 13 sierpnia 2013

Szal

Bardzo długo mi się robiło ten szal, może dlatego że wzór dość pracochłonny, a właściwie dwustronny , bo tworzony także po lewej stronie.Wyszedł ogromny prawie jak sukienka ale efekt bardzo mi się podoba a co najważniejsze "dziecko" też zadowolone.
Ciężko było mi uchwycić kolorek ,najbardziej zbliżony to ten na drugim zdjęciu:







Włóczka: Lace Scrumptious by Ysolda (-kolor starego złota) Zakupiony w Zagrodzie
Zużycie:jeden motek ( 1000 m)
Wzór: TU  udostępniony przez dagny z blogu Włóczkomania

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i nowych obserwatorów:)

13 komentarzy:

  1. Och! Jest cudny!!! Przepiękny wzorek , przepiękny zwiewny szal!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danielo, ale moje prace są niczym w porównaniu z Twoimi, pozdrawiam .

      Usuń
  2. Piękny szal!
    Serdecznie pozdrawiam!
    Nowa obserwatorka, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam nową obserwatorkę ,proszę się rozgościć:)

      Usuń
  3. Misterna robota, pięknie go wydziergałaś Aniu! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!!:) Też zrobiłam już kila tym wzorkiem:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, ja popełniłam go po raz pierwszy , ale pewnie nie ostatni:)Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Wiele bym dala , aby taki dostać- jednak nie mam szans , aby taki mieć- oczyma wyobraźni widze taki srebrny:) Droga, zdolna koleżanko - błagam - wykonaj taki dla mnie. Prosze o odpowiedz pozdrawiam serdecznie tak zdolna czarodziejkę. Jestem pod wrazenie. trafiłam tu przypadkiem , ale - wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, bardzo mi miło.Taka pochwała z ust "obcej" osoby to miód na moje uszy, i dowód na to że rękodzieło to nie to samo co marketowe propozycje.Jeśli bardzo się uprzesz to oczywiście z chęcią wykonam go specjalnie dla Ciebie. Pozdrawiam!
    Mój mail: anula2270@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca:) Wzór rzeczywiście pracochłonny ale efekt wspaniały:)Pozdrawiam. Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń