poniedziałek, 9 września 2013

Wrzosowy sweterek...

Serdecznie wszystkich witam i dziękuję za przemiłe komentarze. Dzisiaj chciałabym pochwalić się sweterkiem, który właśnie spadł z drutów .Jeszcze jest gorący , nie blokowany i nie ma  guziczków, które nadałyby mu efekt końcowy  ale nie mogłam się powstrzymać i pokazuję już dziś. Jestem z niego bardzo zadowolona , bo po pierwsze jest sexy tzn.dopasowany i nieskromnie mówiąc pięknie podkreśla figurkę - wiecie taki na wyjście i na co dzień zarazem.
 Projekt zakupiony od mojej idolki w robieniu sweterków Hanny , szczerze polecam jej wzory są bardzo przystępnie rozpisane i niebanalne. Nabyłam kilka wzorków i to jest pierwszy z nich jaki zrobiłam . Przyznam  że na początku  nie mogłam rozgryźć o co chodzi w opisie , już miałam pisać do Hani i prosić o pomoc ale jak to mówią,  jak nie rozumiesz co czytasz to czytaj do skutku , no i  za którymś razem mnie olśniło. A potem poszło jakoś samo....
Na razie z powodów zdrowotnych nie wychodzę z domu ale jak tylko dokupię guziczki będę chwalić się jeszcze raz:) Całość wykonana bezszwowo oczywiście.

Włóczka - baby alpaca drops, kolor ciemno różowy
Zużycie - około 7 motków








22 komentarze:

  1. Piękny Zigzag:) Twój manekin ma talię jak osa, hihi
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się uśmiałam z tej talii, to przykład na to jak zdjęcia mogą wyszczuplać:)

      Usuń
  2. Uff... ale piękny. zachwycam się Twoim precyzyjnym wykonaniem. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Extra dziękuję , Twoje sweterki są także bardzo urocze,pozdrawiam

      Usuń
  4. po prostu cudowny
    te fale nadają kobiecie fajnych kształtów
    wykonałaś go bardzo starannie i dokładnie
    brawo
    Pozdrawiam Aniu i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie,byłam , podziwiałam i będę do Ciebie zaglądać. Szal cudny!

      Usuń
  5. Bardzo precyzyjnie wydziergałaś ten sweterek, widać Twoje duże umiejętności, wspaniale podkreśli figurę i kolorek ładny, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko na miejscu, wcięcia i wycięcia...
    I kolorek i dopasowanie, całość w ogóle. No sexi po prostu ;)
    Miłego noszenia. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki,na pewno będzie się dobrze nosić,Pozdrawiam

      Usuń
  7. Śliczny sweterek, pięknie wykonany. Wspaniale podkreśla figurę. Pozdrawiam. Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest ekstra. Jestem pod wrażeniem dopasowaniem rękawów:) Idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było łatwo z tymi rękawami,główkę na rękaw robiłam w ten sposób po raz pierwszy, ale dzięki dokładnemu opisowi Hani jakoś przebrnęłam....

      Usuń
  9. Wspaniały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sweterek. Bardzo ładne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek, bardzo lubie takie ciuchy wciete w pasie.

    OdpowiedzUsuń