piątek, 4 października 2013

Szal...i inne

Oj dzieje się u Was dzieje...czapki, szaliki i ciepłe sweterki . Wszyscy myślą już o chłodnych porankach...brrr...Nie lubię zimna ..


Ja też już działam z nastawieniem zimowym,przeglądam wzorki z ciepłymi sweterkami, oglądam ciepłe czapki i nawet zaczęłam dziergać skarpetki.Dzisiaj pokażę troszkę zaległości. Na pierwszy rzut idzie pokazywany w poprzednim poście sweterek Zigzag Cardigan  już całkowicie ukończony czyli zaopatrzony w guziczki.Nosi się bardzo wygodnie:)






Ostatnio zostałam obdarowana przez znajomą włóczkami z tzw. odzysku.Włóczki różne przeleżały sobie w szafie wiele lat- sądząc po metkach- wyprodukowane przez zakłady łódzkie które dawno już przestały istnieć. Moniczka moja kochana będąc z wizytą u swojej mamy wygrzebała w czeluściach rzeczy zapomnianych całą torbę rozmaitości i od razu pomyślała o mnie ... i bardzo słusznie wszystko się przyda...  a ja korzystając z nowej dostawy nitek do zaplątania zrobiłam  taki oto kocyk dla najładniejszej dziewczyny na osiedlu, która lada chwila skończy roczek:)



 Na konie coś dla mnie- szaliczek leciutki jak piórko, w kolorach całkiem do mnie nie podobnych ale bardzo mi się s podobała  taka kolorystyka można rzec typowo jesienna .



Włóczka-ręcznie farbowana z zagrodyZużycie- 1 motek
Wzór- dzięki uprzejmości dagi


8 komentarzy:

  1. śliczny sweterek i kocyk i szal
    cud miód

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne i świetnie wykonane prace, sweterek ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności, śliczności....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękności naprodukowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać rączki mistrzyni, wszystko takie śliczne. Świetnie wykorzystałaś włóczki. Sweterek zgrabniutki w fajnym kolorku i guziczki pasują, jak ulał. Najładniejsza dziewczynka na osiedlu będzie miała również najładniejszy kocyk, a jesienny szal aż bije po oczach delikatnością, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny -serdecznie dziękuję za miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, i sweterek, i szaliczek, i kocyk - wszystkie są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń