niedziela, 2 lutego 2014

Nothing special...

Najwyższy czas na jakiś wpis. Nie żebym nic nie dziergała , ale jakoś ostatnio nie mogę się ogarnąć. Byłam troszkę na urlopie,leniuchowałam w ciepłych krajach i po powrocie to lenistwo zaprzyjaźniło się ze mną .....;)
No, ale do rzeczy ....jakiś czas temu brałam udział w testowaniu sweterka u Mao .
Świetnie opisany projekt sweterka takiego na co dzień, ciepłego , milusiego i bardzo wygodnego. Można wykorzystać w nim resztki włóczek łącząc w fajny wzór. Serdecznie polecam- Nothing special

Uwielbiam w nim chodzić:)
Ja zrobiłam swój wykorzystując włóczkę Alize lanagold oraz resztki włoczek z innych udziergów.
Jeśli chodzi o włóczkę Alize- moim zdaniem bardzo fajna , ciepła miła w dotyku i niedroga .




 Niebawem pokażę następne robótki , czekam tylko na odrobinę słoneczka do zdjęć. Pozdrawiam i dzięki że zaglądacie!!!

12 komentarzy:

  1. Pięknie sie prezentuje ten sweterek i kolorki bardo mi się podobają! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , mnie sie też podoba:)

      Usuń
  2. Idealny sweterek na luty zrobiłaś, dłuższy, z grzejącym kołnierzykiem i porządnym zapięciem, kolorystyka fajna, wygląda na miękki i cieplutki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Iwonko, rzeczywiście jest bardzo ciepły i mięciutki.

      Usuń
  3. Ma bardzo fajną kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny sweterek ,ładna kolorystyka
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny sweterek wyszedł, fajnie dobrałaś kolory tych paseczków.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, taki cieplutki sweterek. Podoba mi się dobór kolorów. Super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweterek :-) Kolory rewelacyjne dobrałaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny dziękuję za pochlebne komentarze , pozdrawiam Was gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie sie bardzo spodobał ten sweterek, ma ładny fason i miłe dla oka kolory:)

    OdpowiedzUsuń