czwartek, 6 lutego 2014

Olives shawl and hat

Chusta i czapka to projekt Małgosi jaki miałam przyjemność robić .Wzór jeszcze nie opublikowany przez Małgosię  ale dostałam przyzwolenie na pokazanie udziergu .
Zdjęcia co jedno to inny odcień tego pięknego kolorku-Wybaczcie:)
Włóczka to 100% wełna -miałam troszkę obaw żeby nie gryzła ale wręcz przeciwnie to bardzo dobra gatunkowo wełenka, niegryząca, mięsista i milutka w dotyku . Najlepsza jaką do tej pory miałam:)






POnieważ zostało mi troszkę włóczki pomyślałam sobie że nie będę powiększać zapasów włóczkowych tylko dorobię rękawiczki:)

Całość razem...

Włóczka :cascade 220
Zużycie:2 i 1/2 motka
Pozdrawiam wszystkich zaglądających!

13 komentarzy:

  1. Cudowny komplet w prześlicznym kolorze. Rewelacyjna chusta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kombinacja wzorów i fajny komplet Ci wyszedł Aniu. Który kolor jest najbardziej zbliżony do oryginału?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, najbliższy oryginału to kolor na drugim zdjęciu:)

      Usuń
  3. Świetny komplecik, czapa cudowna:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , ta czapka też mnie urzekła:)

      Usuń
  4. Śliczny komplecik. Czapka się ładnie układa, chusta ma ciekawy wzór. Kolorek też superowy.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet:) a szczególnie podoba mi się wzór chusty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super komplecik. Śliczny kolor. Chusta świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Wpadłam się przywitać:)
    Piękny komplet... Co to za wełna dokładnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście jest link do opisu wełenki:)
      to 100% peruwiańska wełna Cascade Yarns (cascade 220) w 100g/200m
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Niesamowity cały zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyszedł ci ten komplet! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń