piątek, 7 marca 2014

Laelia-cardigan

Nareszcie go dokończyłam , a właściwie zdążyłam już go przerobić. Cardigan Laelia autorstwa Hani to bardzo fajny sweterek. Robiłam go dość długo , po pierwsze dlatego że jest nieco dłuższy od normalnego swetra a po drugie jak zaczynam robić rękawy to zawsze mam dość .Odkładam wtedy robótkę żeby odsapnąć . Moja wersja wykonana jest z Alpaki Dropsa i przy takiej długości mam wrażenie że włóczka nabiera trochę rozpędu i się wydłuża. Wydłużyła się na tyle że doszłam do wniosku że nie chcę mieć sukienki , więc zdecydowałam że trochę spruję . Wyszło chyba nieźle, w każdym razie w sam raz do" krótkiej" spódniczki. Pokażę pierw wersję dłuższą, której oczywiście już nie ma ...





Wersja aktualna-skrócona o kilka centymetrów, tak jest chyba lepiej :)



Włóczka- Alpaka Drops
Zużycie-11 motków



13 komentarzy:

  1. Piękna rzecz, za pewne będzie tak samo przyjemnie się nosiło co sweterek z poprzedniego posta (piękna ta "pomarańcza" :))
    Szarości też bardzo eleganckie a mnie nawet ta długa wersja by się podobała jako wdzianko do sukni wizytowej - tylko jak chodzisz na eleganckie "wizyty" tak jak ja to faktycznie decyzja o skróceniu słuszna :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie rzadko chodzę na "wizyty" więc krótsza wersja będzie częściej wykorzystywana:)

      Usuń
  2. Wspaniały! Piękny kolor i rewelacyjny wzór.
    Skrócona wersja dużo bardziej mi się podoba i na pewno jest praktyczniejsza.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dekoracyjny cardigan. Zmieniając koncepcję napracowałaś się nieźle. Obie wersje są trafione, tylko pierwsza, długa do króciutkich sukienek, a krótsza do wszystkiego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, do króciutkich to już jestem na to za stara:), w końcu te 40 lat dawno już minęło:)

      Usuń
  4. Ach ta uniwersalna szarość. Bardzo ładny wyszedł Ci ten cardigan.
    Ciekawie wygląda ażur z przodu.
    Masz rację, że długie dzianiny w trakcie noszenia wydłużają się jeszcze bardziej pod wpływem własnego ciężaru.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ,i bardzo ładny kolor ,lubię szarości .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kardigan, a ażury dodają mu jeszcze większego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszedł :) Widziałam ten wzór, też zwrócił moją uwagę :) A powiedz, czy ta alpaka dropsa gryzie? Któraś gryzie, ale która? Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Alpaca Dropsa nie gryzie, tzn.może w minimalnym stopniu ale nie na tyle żeby mi to przeszkadzało, a należę raczej do osób wrażliwych:)

      Usuń