piątek, 25 kwietnia 2014

Ogoniasty- cały mój

Z wielką przyjemnością wzięłam udział we wspólnym dzierganiu Ogoniastego pod kierownictwem
fiubzdziu. Trochę to trwało, ogromna ilość oczek w jednym okrążeniu może lekko zniechęcić, no i rękawy na których zawsze mam przestój. Ledwo zdążyłam ale jestem zadowolona z efektu.
Powiem więcej "Ogoniasty " tak się spodobał mojej córce, że teraz nie mam wyjścia i muszę przebrnąć przez to jeszcze raz :)
Noszę rozmiar 40/42 i nabrałam oczka w następującej ilości: przód- 80 oczek/ rękaw- 12 oczek /tył -48 oczek /rękaw-12 oczek / przód - 80 oczek.  Razem 232 oczka.Potem raglan, rozdzielenie na rękawy i całkiem prosto do samego końca (bez rzędów skróconych), na końcu mały wzorek dla urozmaicenia.



Włóczka: Alize Lanagold 800
Zużycie: 2 i troszkę motka

14 komentarzy:

  1. Aniu sliczny ogoniasty.teraz pora aby nosic taki sweterek.Bardzo ładnie zrobiony.Gratulacje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to ładne, fason, kolor i przede wszystkim robota! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Wy się wszystkie umówiłyście? :) To już trzeci ogoniasty dzisiaj w kolorze niebieskim lub jego odmianach :))) Każdy piękny, z atrakcyjnym ażurkiem. Brawo. Twój bardzo mi się podoba i nie dziwię się, że córka pragnie mieć taki dla siebie. Zatem, druty w dłoń! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu- warto było ,,dziubać". Efekt jest wspaniały. I ten kolor:-))))
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ogoniasty, jak chaberek:) życzę Ci wygranej, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że dobrnęłaś do końca bo warto było ! Jest piękny i fajny kolor wybrałaś.
    Też brałam udział w tej zabawie :) i jestem zadowolona bo mobilizacja była super. Chętnie zabawiła bym się jeszcze raz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten twój ogoniasty, śliczny ma kolor.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny Ogoniasty! Wygląda na szalenie przytulaśny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniuś-cudny !! czy ja sie kiedyś doczekam takiego ?:):) chciałam zrobic zamówienie u Ciebie jak wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny Bardzo Wam dziękuję za tak miłe komentarze:) Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy tworzysz. Pozwolisz,że się u Ciebie rozgoszczę i będę zaglądać ? Tym bardziej, że w tym morzu blogów spotkałam "sąsiadkę". Ja też pochodzę z łódzkiego, konkretnie z Pabianic. Pozdrawiam.Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. witam serdecznie:) a ja mam pytanie co do włóczki- nie podgryza i ogólnie jak się sprawuje w noszeniu? na zdjęciach wygląda na w dosyć miękką i delikatną, ale jednak to wełna, a ja nie cierpię jak mnie coś gryzie brrr...czy na wczesnojesienny, niezbyt gruby sweterek się nadaje? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń