sobota, 26 lipca 2014

Zaległości...

I znowu troszkę mnie nie było, to z powodu ...zwykłego lenistwa.Na drutach cały czas coś nowego , ale jakoś nie mam nigdy czasu na pokazanie..Dzisiaj nadrobię troszkę zaległości ...Na początek coś bardzo prostego do wykorzystania na chłodniejsze wieczory jako okrycie ramion, albo zimą jako komin...


jak widać wzór nie wymagający większej uwagi w dzierganiu , wręcz nuda cały czas prawe oczka.
Włóczka: Cotton Viscose Drops(kolor 02),Alpaca Boucle Drops(kolor 0100) na zmianę co dwa rzędy
Zużycie : wybaczcie nie pamiętam ( chyba 2 boucle i 4 Viscose)

A teraz w roli głównej bawełna na upalne dni- prosta bluzeczka robiona od góry ,bezszwowo - takie lubię najbardziej :)kolorki ułożyły się całkiem fajnie:)

Włóczka : to stare zapasy  Altin Basak myra

A teraz bluzeczka jak mgiełka, wyszła bardzo delikatna i mięciutka.Robiona na przemian nitką pojedynczą i drutami nr.6 oraz nitką podwójną i drutami nr.4
Miała być dla mnie ale ....nie udało się jej ukryć przed czujnym okiem córki:)
 Na zdjęciach nie widać zupełnie soczystości koloru tej włóczki- wybaczcie , odsyłam was do edziewiarki ,bo właśnie tam kupiłam włóczkę.





Włóczka:Lace Merino Lana Grossa ( kolor 0033)
Zużycie : około 3 motki
Na dziś to już wszystko , ana drutach robi się rozpinany sweterek. Pozdrawiam gorąco wszystkich którzy tu jeszcze zaglądają :)

11 komentarzy:

  1. Dużo wełniastych cukierków w jednym poście. Uwielbiam jak jest tak dużo cukierasków. No i piękne te cukieraski!
    Wszystkiego najlepszego moja imienniczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te pochlebstwa:)

      Usuń
  2. Piękne bluzeczki, ale to pierwsze wdzianko przykuwa uwagę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za jednym zamachem zrobiłaś i pokazałaś ciuszki na lato, jesień i zimę i wszystkie śliczne. Bawełniana bluzeczka, jak cukiereczek, żywy turkus zawsze w modzie, no i ani jesienna szaruga, ani mróz Cię nie zaskoczy, komin ogrzeje i rozjaśni twarz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko,rzeczywiście jak słusznie zauważyłaś ogarnęłam za jednym razem kilka sezonów pogodowych. To nie było zamierzone:) :)

      Usuń
  4. Wszystkie udziergi śliczne i godne pokazywania. Na naszym kółku dziewiarskim, we wtorek wszystkie panie się zachwycały Twoim"okryciem na ramiona". Bardzo żałuję,że tego nie słyszałaś, bo pękałabyś z dumy, a moje panie to koneserki. Przyjmij nasze ochy i achy i uwierz mi na słowo. Cudny i bardzo orginalny wyrób.Odgapimy, chyba się uda bo wyoglądałyśmy każde oczko.Pozdrawiam z trzebińskiej biblioteki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny bardzo mi miło że do mnie zajrzałyście i podglądałyście dokładnie. Oczywiście wzór odgapiajcie sobie do woli- a bardziej szczegółowo możecie sobie go zobaczyć na darmowych wzorach Dropsa
      Pozdrawiam gorąco Ania:)

      Usuń
  5. Może i nuda, ale efektem jest połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremowy otulacz prosty w formie, ale piękny. Bardzo fajne sweterki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory w tych bluzeczkach, sweterkach. Otulacz mnie zachwycił mimo swej prostoty.

    OdpowiedzUsuń