sobota, 14 lutego 2015

Razemrobiony...



Rzadko ostatnio coś pokazuję a to ze względu na problemy techniczne. Zachciało mi się zmiany telefonu na nowszy model , no i nie powiem fajny jest ale za cholerę nie mogę zgrać zdjęć  na kompa, bez pomocy córci nie mogę sobie poradzić , a wiecie jak to "młodzież"ciągle nie maja czasu.
     Chcę Wam pokazać sweterek ""razemrobiony" , były dwie opcje żakardowa i w paseczki. Na początku porwałam się na piękny wzorek żakardowy, ale nie szło mi tak jak bym sobie tego życzyła , pomimo bardzo dokładnych wyjaśnień - widać to jeszcze nie moja bajka , tak więc zastała mi opcja zapasowa- paseczki. To mój pierwszy sweterek "karczkowy" miałam pewne wątpliwości , bo ramiona mam dość pokaźne i bałam się że będzie to źle wyglądało . Wyszło tak jak widać ,sweterek jest moim ulubionym i często noszonym:)








 Włóczka: Alpaka Dropsa

Pozdrawiam  gorąco i dzięki że zaglądacie:)

11 komentarzy:

  1. Aniu- sweterek jest piękny. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu sweterek jest śliczny.Kolorki dobrałaś fantastycznie.Nie dziwię się,że jest często noszony.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,kolorki to resztki z włóczek skarpetkowych:)

      Usuń
  3. Bardzo fajny sweterek, karczek w paseczki powoduje,że jest wesoły i młodzieńczy, żakardowy zrobisz następnym razem, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, na żakard to chyba tak szybko się nie zdecyduję:)

      Usuń
  4. Cudny sweterek :-) Piękne paski.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie od razu Kraków zbudowali. Sweterek jest piękny, paseczki bardzo ożywiają sweterek. Świetne wykonanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ,i tego trzeba się trzymać:)

      Usuń
  6. Aniu - zajrzałam i widzę, że tworzysz !! Pięknie ci to idzie kochana i mam nadzieję, że w końcu spotkamy się kawie w realu :)

    OdpowiedzUsuń